Week 11 en 12 - Reisverslag uit Umeå, Zweden van Alwin & Naomi - WaarBenJij.nu Week 11 en 12 - Reisverslag uit Umeå, Zweden van Alwin & Naomi - WaarBenJij.nu

Week 11 en 12

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Alwin & Naomi

05 Mei 2015 | Zweden, Umeå

Inmiddels zijn we al op 1/3e van onze stage! We hebben nu 11 weken stagegelopen, en in week 10 onze eerste evaluatie gehad. Die was voor ons allebei zeer goed en onze begeleiders zijn zeer tevreden over ons werk.
Het eerste weekend (van week 10 op week 11) ben ik naar Nederland gegaan omdat mijn voetbalteam een kampioenswedstrijd had, waarbij we kampioen van de hoofdklasse konden worden en dus promotie naar de topklasse konden afdwingen, het hoogste dames amateurniveau in Nederland. Na veel billenknijpen werd er in de laatste minuut gescoord en is dit kampioenschap en deze promotie dus een feit! Met natuurlijk een heerlijk feestje als gevolg. Het was heel leuk om hierbij te zijn en een aantal vrienden en vriendinnen weer te zien, dus dat was het geld, de moeite en het lange wachten op de terugreis (overstap in Stockholm van 10 uur) zeker waard.
Deze weken hebben bij mij vooral in het teken gestaan van het maken van de tweede versie van het projectplan en was dus vol stress. Ook was Maria (mijn stagebegeleider) er deze week niet, maar zij verwachtte wel veel resultaten van Rajdeep en mij, wat er voor zorgde dat ik flink veel stageuren gemaakt heb de afgelopen 2 weken. Nu het grootste deel voor school af is en dit weer een stuk rustiger is, wil ik me weer gaan richten op wat Zweeds leren. Hier waren Alwin en ik dolenthousiast mee begonnen de eerste paar weken dat we hier waren maar dat is een beetje komen te vervallen toen al het schoolwerk erbij kwam.
Gelukkig hebben, we vooral in het weekend, ook genoeg vrije tijd om leuke dingen te doen en ook al zijn we meestal te lui hiervoor, gaan we vaak wel in de avond ergens wat drinken. Dit is tegenwoordig vaak bij Pipes of Scotland, een schotse pub waar zaterdagavond live muziek is van een zanger of zangeres die zichzelf begeleid met gitaar.
Verder is er momenteel niks spannends te vermelden, al hebben we wel plannen gemaakt om in de zomer ooit een keer richting de poolcirkel te gaan, omdat het daar dan echt 24 uur per dag licht is. Dit lijkt ons heel gaaf om mee te maken.

To be continued..

  • 07 Mei 2015 - 20:19

    Sumaya:

    Zoo Naomi, het was geweldig om je weer even te hebben gezien. Ik was totaal in schok!! Kon niet geloven dat je daar opeens stond in de kleedkamer.(wat wel gewoon was). Leuke verrassing!! Nog heel veel plezier en tot de volgende keer weer. Ben benieuwd naar nog meer verhaaltjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Umeå

ZWEDEN!

Pijn, plezier en gratis eten in het vliegtuig!

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2015

Roadtrip!

05 Mei 2015

Week 11 en 12

20 April 2015

Week 7 t/m 10

24 Maart 2015

Week 5&6

09 Maart 2015

Week 4
Alwin & Naomi

Twee volslagen idioten die proberen zich aan te passen en te overleven in het mooie Umeå, Zweden.

Actief sinds 11 Feb. 2015
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 5743

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 30 September 2015

ZWEDEN!

Landen bezocht: